سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرستاری ازسالمند در منزل شیراز

پرستاری از سالمند در منزل پرستارس در منزل پرستار سالمند الزایمری

پرستاری از سالمند در منزل

پرستار سالمند در منزل شیراز

پرستار سالمند در منزل شیراز

پرستار سالمند در منزل شیراز – این روز ها، بیشتر سالمندان می خواهند در خانه خود پیر شوند—تا زمانی که ممکن است در خانه های خود بمانند تا بتوانند با افراد و مکان هایی که دوست دارند در ارتباط باقی بمانند. با این حال، افزایش سن برای افرادی که می‌ خواهند مستقل بمانند، چالش‌ هایی را به همراه دارد. اینجاست که مراقبت در منزل مطرح می‌ شود: حضور مراقبین به خانه برای ارائه کمک در کار های روزمره می‌تواند به شما یا عزیزتان کمک کند تا برای مدت طولانی مستقل بمانید. اگر می خواهید پرستار سالمند در منزل شیراز استخدام کنید، در این مطلب نکاتی را برای شما جمع آوری کرده ایم که می تواند مفید باشد.

 استخدام پرستار سالمند در منزل شیراز 

برای استخدام پرستار سالمند در منزل شیراز هم می توانید خودتان شخصا به دنبال یک فرد حاذق باشید و هم می توانید از مراکز مخصوص درخواست نیرو کنید. با این حال، اگر در نظر دارید از یک آژانس مراقبت در منزل کمک بگیرید – یا حتی اگر قبلاً تصمیم گرفته اید – ممکن است تعجب کنید که هزینه این مراقبت چقدر است. در پایان، باید اطمینان حاصل کنید که مراقبتی را که با نیاز های عزیزتان مطابقت دارد – یا بر حسب مورد با خودتان – تا حد امکان دریافت می کنید، اما اگر این فرآیند را با در نظر گرفتن بودجه و با درک کمی شروع کنید، به مشکل بر می خورید.

[/vc_column_text]

[/vc_column][/vc_row]

یک دستیار پرستار ثبت نام شده یا یک مراقب خصوصی در بیشتر موارد کمک به نوع درمان را ارائه می دهد. مراقبت در منزل هنگام به کارگیری یک مراقب خصوصی دارای مجوز مانند مورد نیاز نیست، بلکه فقط زمانی که نیاز به درمان حرفه ای است. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا باید یک دستیار پرستار، یک مراقب از طریق یک آژانس مراقبت در منزل محلی، یا به طور مستقیم یک مراقب خصوصی استخدام کرد. آیا ارزش استخدام یک مراقب خصوصی را دارد؟ این که چه نوع پرستار سالمند در منزلی را استخدام کنید، کاملا بستگی به شرایط شما و فردی که تحت مراقبت قرار می گیرد، دارد.

هزینه نگهداری سالمند در منزل شیراز

هزینه نگهداری سالمند در منزل شیراز، مقرون به صرفه است و در مقایسه با بسیاری از شهر های دیگر، خدمات خوبی را می توانید دریافت کنید. هزینه با توجه به نرخ رسمی اعلام شده از سوی مراکز بهزیستی و مراکز مربوط به خانه های سالمندان اعلام می شود، اما مراکز می توانند تعرفه های متفاوتی داشته باشند. هزینه های خدمات پرستاری و مراقبت از افراد سالخورده در منزل گران نیست و کاملا مقرون به مصرفه در مقایسه با هزینه های خانه سالمندان می باشد. هزینه و نرخ پرستار ، با توجه به موارد زیر محاسبه می گردد :

  • میزان ساعات کاری در روز
  • تعداد روز های کاری در هفته
  • وضعیت کلی فرد سالمند
  • تجربه پرستار
  • نوع مرکز مراقبتی
  • موقعیت جغرافیایی و فاصله مرکز و منزل از هم
  • انتظاراتی که خانواده و فرد سالمند از پرستار دارند
  • نوع خدمات ارائه شده توسط پرستار
  • سالمند سالم است یا پوشکی
  • آیا سالمند مبتلا به آلزایمر هست یا خیر؟
  • سالمند تنها زندگی می کند یا با خانواده؟
  • پرستار سالمند آقا یا خانم
  • سالمند توانایی حرکت دارد یا خیر

اگر سالمند شما سرحال است و خیلی از کار ها را بدون کمک انجام می دهد، مسلما نسبت به فردی که فلج است و توانایی انجام هیچ کاری به تنهایی ندارد، هزینه کمتری بابت نگهداری سالمند در منزل شیراز پرداخت خواهید کرد.

پرستار سالمند در منزل شیراز

مراقبت از سالمندان در منزل شیراز

هنگام استخدام یک مراقب برای کمک در خانه، ابتدا باید مهارت های مدیریتی خود را ارزیابی کنید. چه سابقه مدیریت داشته باشید و چه تجربه همکاری با دیگران، ممکن است برای مدیریت مراقبان خصوصی مناسب باشید. مگر اینکه هرگز کسی را مدیریت نکرده باشید، بهترین کار این است که به یک آژانس اجازه دهید همه کار ها، استخدام، اخراج و بررسی ها را انجام دهد.

یکی از اولین گام هایی که باید در هنگام ارزیابی نیاز های عزیز سالمند خود – یا طراحی یک برنامه مراقبت از سالمند برای کمک های طولانی مدت – در نظر گرفته شود، جمع آوری اطلاعات در مورد روال زندگی عزیزتان است. محیط خانه را با جزئیات مطالعه کنید، از جمله فعالیت های روزمره زندگی (ADLs)، سوابق پزشکی و قانونی، سابقه سلامتی و وضعیت مالی. با انجام این کار، می توانید اطمینان حاصل کنید که در موارد اورژانس پزشکی یا مراقبت های تسکینی احتمالی، چیزی از دست نمی رود.

بسیاری از سالمندان ممکن است به دلیل چنین “تهاجم” به زندگی شخصی خود در حالت دفاعی باشند. با این حال، داشتن یک خلاصه کامل از وضعیت فعلی آنها برای ایجاد یک برنامه مراقبت موثر بسیار مهم است. ایجاد یک فهرست همچنین برای شناسایی موقعیت هایی که یکی از عزیزان هنوز خودکفا است و قادر به حفظ زندگی مستقل است مفید است.

سایر نکات مراقبت از سالمندان در منزل شیراز

سلامتی و کیفیت زندگی عزیز شما از اهمیت بالایی برخوردار است، و اینکه آیا آنها در حال کاهش وزن هستند یا از رژیم دارویی خود پیروی نمی کنند، پس این موضوعی است که ابتدا باید به آن پرداخته شود. ایجاد یک برنامه مراقبت از سالمندان ممکن است پیچیده و دشوارتر از آنچه در ابتدا فکر می کردید به نظر برسد، اما نباید اینطور باشد.

خانواده هایی که به دنبال مراقب هستند، دو گزینه دارند: دریافت خدمات از طریق یک شرکت مراقبت در منزل دارای مجوز – یک مراقب آژانس – یا استخدام مستقیم یک مراقب خصوصی که خدمات مستقل ارائه می دهد. این تصمیم می تواند دلهره آور باشد، زیرا هر گزینه مزایا و معایب خود را دارد. در اینجا مواردی است که باید قبل از هر تصمیمی در نظر بگیرید.

انتخاب یک مراقب خصوصی به جای یک آژانس کمکی به معنای تغییر سبک زندگی است که کمتر چشمگیرتر و آرام تر است و به سالمندان این امکان را می دهد تا احساس استقلال خود را حفظ کنند و برای مدتی راحت تر بمانند. اگر همیشه به آژانس‌هایی که می‌ گویند سوابق و مهارت ‌کارمند های خود را به طور کامل بررسی کرده اند شک داشتید، این فرصتی است که خودتان آن را ببینید.

پرستار سالمند در منزل شیراز

هنگامی که آژانس های مراقبت در منزل محدود هستند، مراقبان خصوصی گزینه ای عالی هستند.

یک مراقب خصوصی و پرستار سالمند در منزل، یک ارائه دهنده خدمات واجد شرایط است و عضو خانواده نیست. فرض کنید رابطه بین مراقب خصوصی و مددجو درست نمی شود. در آن صورت، سالمندان و خانواده‌هایشان همیشه می‌توانند شخص دیگری را استخدام کنند که ممکن است مناسب‌تر باشد، بسیار قابل اعتمادتر باشد و کمک‌های بهتری ارائه دهد. این یکی از دلایلی است که چرا استخدام یک مراقب خصوصی ارزان تر است، زیرا به مراقبان فرصتی برای کار جداگانه و فرصت دریافت دستمزد بالاتر را می دهید.